Cel konsultacji: Trądzik

Trądzik nie jest już tylko młodzieńczym problemem, ale dotyczy też ludzi dorosłych. Gruczoły łojowe wytwarzają więcej sebum, nadmiernie rogowacieje skóra, a złuszczony naskórek zatyka ujścia gruczołów łojowych tworząc zaskórniki, co sprzyja namnażaniu się bakterii bytujących w mieszkach włosowych. Dodatkowo proces ten jest potęgowany przez zaburzenia gospodarki hormonalnej, brak higieny, niewłaściwej pielęgnacji lub pod wpływem przyjmowanych leków – antydepresyjnych lub hormonalnych (kortykosteroidów). Nieleczony trądzik może przyczynić się do powstawania blizn i przebarwień na zainfekowanej skórze. Nasza wiedza oraz doświadczenie pozwalają na skuteczną walkę z trądzikiem oraz bliznami potrądzikowymi u osób w każdym wieku.

Trądzik

W leczeniu trądziku wspieramy się nowoczesnymi zabiegami:

Mezoterapia igłowa:

• Mesohyal ™ skóra mieszana/trądzikowa (Mesohyal ™ NCTC 109 + Mesohyal ™ Oligoelementy)
  • Mesohyal ™ skóra z bliznami potrądzikowymi (Mesohyal ™ NCTC 109 + Krzem organiczny + Witamina C)

Peelingi:

• Mesopeel ™ Azelan
  • Mesopeel ™ Piruvex

Każdy zabieg trwa ok. 20-40 minut. Po zabiegu pacjent może natychmiast wrócić do swoich obowiązków. Protokół zabiegowy i zalecane metody lecznicze są uzależnione od stopnia zaawansowania procesu chorobowego.

W celu uzyskania pełnych efektów estetycznych, rekomenduje się wykonanie od 4 do 6 zabiegów w serii, z częstotliwością jeden zabieg co 3-4 tygodnie. Czas trwania mezoterapii igłowej jest wydłużony o czas znieczulenia miejscowego (30-45 minut).