Cel konsultacji: Przebarwienia i plamy barwnikowe

Piegi, plamy soczewicowate, ostuda, przebarwienia pozapalne i polekowe to częsty problem skóry. Przyczyną powstawania przebarwień i plam barwnikowych jest nadmierne odkładanie się melaniny w komórkach skóry. Do powstawania nieestetycznych plam na skórze przyczyniają się:

• czynniki hormonalne i genetyczne
  • promieniowanie UV
  • choroby tarczycy, nadnerczy, jajników
  • ciąża
  • przyjmowanie leków hormonalnych (doustne środki antykoncepcyjne)
  • substancje o działaniu fototoksycznym bądź fotoalergicznym
  • stosowanie niektórych kosmetyków
  • niewłaściwie leczone stany zapalne skóry
Przebarwienia i plamy barwnikowe

W naszym gabinecie z powodzeniem usuwamy wszelkiego rodzaju plamy barwnikowe oraz przebarwienia za pomocą zabiegów:

Peelingi kosmetyczne:

• Retix. C
  • Mesopeel ™ Azelan
  • Mesopeel ™ Piruvex
  • Sesderma Retises CT Yellow Peel

Kuracja Cosmelan Mezoterapia igłowa

• Mesohyal ™ meso-glow – rozjaśnienie skóry (Mesohyal ™ NCTC 109 + Mesohyal ™ Witamina C)

Każdy zabieg trwa ok. 20-40 minut. Po zabiegu pacjent może natychmiast wrócić do swoich obowiązków. Pierwsze efekty kuracji Cosmelan są widoczne po tygodniu. Zabieg nie wymaga powtarzania.

W przypadku innych metod leczniczych, w celu uzyskania pełnych efektów estetycznych, rekomenduje się wykonanie od 4 do 6 zabiegów w serii, z częstotliwością jeden zabieg co 3-4 tygodnie. Czas trwania mezoterapii igłowej jest wydłużony o okres znieczulenia miejscowego (30-40 min).