Cel konsultacji: Nadmierne owłosienie

Nadmierne owłosienie skóry twarzy często bywa przyczyną braku komfortu. Niechciane włosy mogą stanowić wstydliwy problem, który bywa bagatelizowany przez otoczenie i uznawany za fanaberię, nie zaś faktyczny problem. Istnieje wiele metod usuwania owłosienia, a epilacja laserowa jest najskuteczniejszą ze wszystkich. Poza naturalnym owłosieniem należy ocenić, czy na pojawienie się nadmiernego owłosienia u kobiet mogą mieć wpływ:

• zespół policystycznych jajników (PCOS)
  • hiperprolaktynemia
  • przerost kory nadnerczy
  • choroba Cushinga i zespół Cushinga
  • nowotwory jajników
  • anoreksja
  • leki stosowane w terapii: niepłodności, nadciśnienia tętniczego choroby wrzodowej żołądka i dwunastnicy, padaczki, alergii, reumatoidalnego zapalenia stawów, osteoporozy.
Nadmierne owłosienie

Również w okresie menopauzy wiele kobiet zauważa wzmożony wzrost włosków na twarzy. Pojawia się nie tylko widoczny puszek na policzkach i nad linią ust, ale także wyrastają długie twarde włoski, które z czasem stają się zmorą codzienności. Istotą zabiegu depilacji laserowej jest trwałe uszkodzenie struktur włosa odpowiedzialnego za jego wzrost.

W naszym gabinecie do zabiegów depilacyjnych stosujemy urządzenie Soprano ICE, za pomocą którego można usuwać nie tylko włosy ciemne, ale również siwe, jasne i rude. Zaletami urządzenia są:

• Urządzenie wykorzystuje opatentowaną technologię SHR ™, która stopniowo rozgrzewa tkanki poprzez emisje krótkich impulsów z dużą częstotliwością
  • wykorzystując zabieg techniką IN-MOTION ™ zabieg jest szybki i bezbolesny
  • ICE ™ zaawansowana technologia aktywnego chłodzenia kontaktowego chroni naskórek przed oparzeniem
  • możliwość wykonywania zabiegów przez cały rok
  • certyfikat FDA dla fototypów I-VI i dla skóry opalonej

Każdy zabieg trwa ok. 20-40 minut. Po zabiegu pacjent może natychmiast wrócić do swoich obowiązków. Specjalnie opatentowana technologia chłodzenia diod sprawia, że zabiegi są prawie bezbolesne.

W celu uzyskania pełnych efektów estetycznych, rekomenduje się wykonanie od 6 do 8 zabiegów w serii, z częstotliwością jeden zabieg co 4-8 tygodni.